dimecres, 12 d’abril del 2017

Concert de cors universitaris - 6/4/2017

Hola de nou, amics!

Estem molt contents d'explicar-vos la nostra participació en el concert de cors universitaris que organitza anualment la Delegació Pastoral Universitària (DPU). Aquest va tenir lloc el passat dijous 6 d'abril al Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. Concretament es tractava del XX Cicle de concerts de cors i orquestres universitaris, que a la vegada estava inclòs en el XXX Cicle de Música a la Universitat (UB).

Era la primera vegada que ens convidaven a participar en aquesta trobada de cors universitaris i vam estar encantats de poder compartir concert amb tants cantaires. Els cors aplegats eren el Cor de la UB (Jordi-Lluís Rigol, dir), el Cor de la UAB (Poire Vallvé, dir), el Cor de la UPF (Aída Vera, dir), el Cor Blanquerna (Eva Martínez, dir), el Cor Argentum de la Facultat de Química UB (Víctor Frigola, dir) i el Cor de la Facultat de Farmàcia UB (Ahmet S. Bilgin, dir).

Cada cor va oferir una breu actuació en solitari i com a cloenda vam compartir un cant comú, sota la direcció del propi compositor de l'obra, el Poire Vallvé: "Haikús en temps de guerra", a partir de textos de Miquel Martí i Pol. L'obra comença amb la pregunta colpidora "A quin paisatge poden adscriure els sense-pàtria?". Enguany la temàtica girava al voltant de la crisi de refugiats.


El Cor de Farmàcia, en la nostra actuació en solitari, vam cantar Es fiel en Reif de F. Mendelssohn, Tantum ergo de G. Mezzalira i la cançó tradicional catalana La filadora.



El concert va ser molt llarg, però ens va deixar un bon gust de boca: ens encanta compartir la música amb altres cors!

Podeu escoltar el cant comú en el següent vídeo, a partir del 2:55:
https://www.youtube.com/watch?v=OcQnAD4zXv0

Per acabar, us deixem un enllaç on podeu trobar més fotografies:
http://www.universitaties.cat/node/242

Amb aquest concert deixem enrere unes setmanes amb molts assajos de cap de setmana i un dur treball. Fins aviat!

dimecres, 8 de març del 2017

Cap de setmana intensiu - març 2017

Ja tornem a ser aquí! Comencem forts el 2017! Després dels primers assajos de l'any, ens plantem al març amb el nostre cap de setmana de treball!

El passat cap de setmana del 4 i 5 de març vam viure'l plegats a la casa de colònies de La Conreria de Tiana. En l'entorn natural i tranquilitat de la Serra de Marina vam trobar la concentració necessària per muntar el repertori de dos programes diferents pels concerts del maig. Per una banda, ens vam endinsar en les melodies magnètiques de Les Misérables, que vam acabar ballant en un gran treball de teatre musical. I per altra banda vam acabar de llegir totes les obres que conformen la producció "Exsules filii mundi. Un cant per la solidaritat": Lux Aurumque d'Eric Whitacre, Salve Regina d'Arvo Pärt, Triptych de Tarik O'Regan, Haikús en temps de guerra de Poire Vallvé i Davet d'Ahmet S. Bilgin. És a dir, una feinada!


Vam aprofitar tant el cap de setmana que també vam tenir temps de fer una festa de nit (amb gimkana inclosa), cants amb guitarretes, jocs, i fins i tot una excursió per la Serra de Marina! Després de tantes hores compartides, ens estimem més.

Us voleu contagiar amb la nostra diversió? Atents al vídeo-resum del cap de setmana d'assaig!


dimecres, 21 de desembre del 2016

Concert de Nadal a Barcelona - 21/12/2016

El dimecres 21 de desembre al vespre el Cor de Farmàcia vam oferir el nostre últim concert de l'any! Aquest va tenir lloc a l'església de Santa Maria del Remei de Les Corts, a Barcelona. Vam oferir al públic assistent, molt nombrós, tot el repertori que hem preparat al llarg d'aquests primers mesos del curs:

Tantum ergo - Giacomo Mezzalira
Ave Maria - Aemilian Rosengart
Es fiel ein Reif - Felix Mendelssohn
Castle on a Cloud - Claude-Michel Schönberg
I know it was the blood - Trad. Espiritual, Arr. Grace DeFreitas
In that great gettin' up mornin' - Trad. Espiritual, Arr. Grace DeFreitas
Allà en un pessebre - Nadala Nordamericana, Arr. James E. Spilman
Adeste Fideles - Nadala, Arr. Conxita Garcia
La filadora - Nadala Catalana, Arr. Xavier Sans
Santa Nit - Nadala Austríaca


El concert va ser un èxit i estem molt contents del resultat fruit de l'esforç de tots els cantaires i del treball incansable del nostre director musical. Amb aquesta actuació fins i tot vam convèncer algú per venir a cantar amb nosaltres!

En acabar el concert vam anar a celebrar-ho amb un sopar tots plegats, prop de la Plaça de la Concòrdia. Bon Nadal a tots i que gaudiu de les festes! Ens veiem el 2017!